Translate

Monday 24 September 2012

Nabi Islam, Nabi Terakhir (Malay) ?

Nabi 'Islam' di-panggil nabi yang terakhir yang diutus dari 'Allah'?

Saya minta maaf kerana per-kataan saya akan mendidih-kan darah ramai Muslima,
walaupun niat saya yang mulia. Saya hanya mahu membuka mata Muslima kepada
soalan yang ter-penting, kerabadian jiwa anda.

Siapakah 'Allah' ini yang membela Muslima untuk bernikah anak wanita
ber-umur 9 tahun. Itu betul-keh perakuan se-seorang Nabi yang mulia?
Betul-keh bila se-seorang bernikah anak yang berumur 6,9 atau 12 tahun ?

Bila Kaum Yahudi di-Yathrib di-salahkan untuk membela Quraishi. Betul-keh
'Allah' yang maha kuasa membela Nabi Islam 'membunuh 600-900 anak Yahudi.
Anak yang berusia sekitar 12 tahun yang tak bersalah dan tak bersenjata. [Nabi
Islam] melakukannya tepat di depan ibu dan keluarga dari anak-anak tersebaran.
Mereka menjerit dan menangis tapi tak dihiraukan oleh Nabi Islam.' ~ KS

Mengapa 'Allah' yang maha mulia 'menyebarkan Islam melalui kekerasan dan
pembunuhan (QS 4:34, QS 5:51 ; QS 9:29 ; QS 9:123 ;QS 4:3 etc)' ~KS

Saya sedih kerana hal neraka atau surga yang paling penting kepada peribadi
Muslima itu di-tipu dari Al-Quran. Al-Yahud dan Nasara terjadi Monyet dan
Babi kerana 'Allah' yang berniat Zalim. Mana dalam bidang Sains atau Antropologi,
mana-nya bukti itu betul? (QS 5:60-63)

'Wahai, kaum [Muslima]…..fikirkanlah hal ini...Jangan biarkan dirimu masuk neraka
dengan pengajaran sesat [Al-Quran].' ~ KS

Wassalam

PS Saya nak terima-kasih(7X) kepada Kasmawati Sukasah (KS). Inspirasi dan tulisan-nya 
yang digunakan dalam Blog ini.



No comments:

Post a Comment